BANCUL ZILEI – La ginecolog

1

April 17, 2017 by Turmy Hebdo

la ginecolog

Bulă la ginecolog:

– Dom’ doctor, am venit cu soția, pentru că suntem tineri căsătoriți și eu nu știu cum să… fac !  Se poate să-mi arătați dvs. ?

Doctorul, amabil, îi arată pe tânăra soție cum se face treaba, după care Bulă dă și el un număr, doctorul felicitându-și la sfârșit elevul pentru cât de repede învață. 

După două săptămâni, doctorul nostru se plimba cu un coleg și il vede pe Bulă, care se plimba cu Ștrulă. Doctorul îi spune colegului său ce prost e Bulă, că i-a “frecat” tânăra soție ca să-l învețe să f*tă. Bulă îl vede la rândul său pe doctor și-i spune lui Ștrulă:

– Auzi, măi, Ștrulă, ce doctor prost ! Acum două săptămâni am agățat o producătoare și nu aveam unde s-o rezolv, așa că m-am dus la doctorul acela la cabinet și-am f*tut-o acolo !

 

One thought on “BANCUL ZILEI – La ginecolog

Leave a Reply

Articolele sunt pamflete si trebuie tratate ca atare

INFO

Tel: 075 157 5379
turmyhebdo@yandex.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

BLOGURI URMARITE DE TURMY HEBDO

