Cine e șeful ?

1

March 22, 2017 by Turmy Hebdo

cine e seful 1

Soțul tocmai termina de citit “Bărbatul casei”, o carte care îi invață pe bărbați cum să se impună în relația cu soția.

Vine direct la nevastă-sa și, proptindu-se în fața ei, zice:

– De acum înainte sa-ți intre bine în cap că eu sunt bărbatul în casa asta și cuvântul meu e lege ! Ai înțeles ? Așa. Acum vreau să-mi prepari cina, să mă servești, după care vreau ceva la desert. După ce mănânc, te duci să-mi pregătești baia, ca să mă relaxez. Și după baie, ghici cine mă îmbracă și îmi face părul ?

Nevasta spune:

– Cei de la pompe funebre…

 

One thought on “Cine e șeful ?

Leave a Reply

Articolele sunt pamflete si trebuie tratate ca atare

INFO

Tel: 075 157 5379
turmyhebdo@yandex.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

BLOGURI URMARITE DE TURMY HEBDO

