BANCUL ZILEI – La tribunal

1

March 13, 2017 by Turmy Hebdo

la tribunal

La tribunal.

Soțul: Intru în casă și-mi văd femeia în pielea goală pe pat, geamul deschis, mă uit pe geam și văd pe unul în chiloți, alergând. Iau noptiera și arunc după el.

Soția:  Era cald. M-am dezbrăcat, am deschis geamul. Văd cum intră soțul meu furios și fără să zică ceva aruncă cu noptiera prin geam.

Victima:  Eu sunt sportiv. Alerg in fiecare zi pe acel traseu. Intorc capul și văd cum zboară o noptieră spre mine.

Martorul:   Eu nici nu știu ce caut aici !  Stăteam liniștit în noptieră… 

 

One thought on “BANCUL ZILEI – La tribunal

Leave a Reply

Articolele sunt pamflete si trebuie tratate ca atare

INFO

Tel: 075 157 5379
turmyhebdo@yandex.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

BLOGURI URMARITE DE TURMY HEBDO

